Friday 20 September 2013

Welcome back!!


Yuhuuu...assalam...lamanya x view blog ni..
Awal pagi dah siap masak..menu tghari ni.. asam pedas ikan kembung..ikan goreng..daging rendang...
Tgh2 makan tetibe teringat kat satu arwah pakcik ni...dulu2 arwah ni tumpang makan nasi uma mak..time tu aku skola menengah lg...budak2 lom matang kan...aku mcm x suka sgt la dia dtg mkn kat uma..so bila time dia dtg aku selalu tarik muka...setelah bertahun ni..tetibe ari ni waktu mkn teringat dia...kenape ek?? Rasa sedih n insaf..pe yg aku buat kat dia..layan kasar2..tarik muka..sedangkan arwah ni baik orgnya... harap2 kesedaran yg timbul tetibe hari ini memberi pengajaran pada aku agar jgn x suka org waktu hayatnya masih ada...moga Allah mencucuri rahmat ke atas rohnya..Al Fatihah.

No comments:

Post a Comment