Sunday 23 September 2012

Egokah aku???


Salah satu sifat ego ialah CEPAT MARAH DAN PAYAH MEMAAFKAN orang lain kerana kita rasa diri kita BESAR dan kenapa orang harus buat sesuatu kepada kita..cuba RENUNG KESILAPAN kita pada orang dan PERBAIKI DIRI, bukan ingat kesilapan orang pada kita..kita hanya akan dapat apa kita telah buat..jika orang SAKITKAN HATI KITA, bermakna kita PERNAH sakitkan hati orang lain..MUHASABAH DIRI SELALU, cuba audit apa emosi kita apabila BANGUN TIDUR..ia akan menentukan SELURUH HATI KITA...♥♥

Seorang hambaAllah menegur saya malam tadi...betapa saya ini mempunyai ego yang tinggi..betul ker?? Kata-katanya membuat saya tersedar.. mungkin tidak menyedari kelemahan diri..terima kasih kepada yang memberi teguran.. p/s..actually saya berpendapat awk sgt baik..tq. heheheh

No comments:

Post a Comment